Loc de dat cu deștu'

 

 

          Auzii că se plânje lumia că-i seșetă suspect di mare pi blog, așa că zisăi să le dau di lucru. Postați, fraților cât îț voi... că ș-așa îi la modî oflinul. Dați-i bice pini când clocesc niscaiva fragmenti noi di adivăr, că alminterea vă ieșiți din mânuțe!

        Barem acușica nu mai ie nimini pi lângă subiect, sfădiți-vă fără rușini!!!

        Când isprăviți tăt glodul, dați o goarnă la Spartan să dăm napoi la chestii cu tâlc! Gudlak și spor să aveți!

Comentarii   

#1 ???Crichton 24-02-2015 00:21
Spartan, fara suparare, dar ar trebui sa faci ceva ca sa previi chestii de genul din a se mai repeta.

Si orcine si'a chinuit mintea sa scuipe cuvintele de mai sus (si in special daca persoana X urmareste acest 'articol'), chiar nu ai ceva mai bun de facut ? Adica, daca nu esti de acord cu ce se scrie pe aici de ce te obosesti sa scrii ceva de genul ?
Sigur, probabil acum ai avut motivele tale si nu am nici timp nici chef sa stau si sa incerc sa imi dau seama ce trece prin vidul din capul tau.
#2 loc de aberatSpartan 24-02-2015 04:13
Crichton,

Pur și simplu am creat o grădină de spital... oricare dintre noi care dorește să scrie de dragul de a scrie vine aici și poate fi off-topic.
De ce?
Pentru că de mult, dar mai ales la trecutul articol s-au atins niște culmi greu de imaginat în ceea ce privește „dragostea frățească”. Poate având un loc de dat cu capul potențialii viitori off-liniști se vor abține de a polua alte articole cu aberații.

Altfel spus, pseudo-articolu l prezent se vrea o aberație care să atragă la ea viitoarele aberații!

P.S. Acest articol va fi șters după ce nu va mai fi nevoie de grădină de spital pentru răcorit mințile prea înfierbântate!
#3 adrian T.ionbuciuman 24-02-2015 10:49
Hai mai bine să ne apucăm de treabă.
Hai să facem o listă cu obiecţii adventomane şi să discutăm despre aceste lucruri.
Din ce citesc eu pe aici se pare că adventomanii cred că pastorii şi pastoraţia s-au demodat, au involuat şi au început să devină o frână a ce? Că dacă zic de biserică, se pare că şi aceasta este o altă vechitură incomodă. Incomodă pentru cine? Pentru Ce?
Uite, Eu am să fac un survey în biserica mea şi am să public aici rezultatele şi interpretările mele. Alte interpretări sunt de asemenea binevenite. Dar simpla revoltă împotriva pastorilor şi a bisericii nu mi se pare suficient de intemeiată.
Sigur că pe pământ avem de toate, dar hai să avem şi puţină luciditate dincolo de supărarea iraţională prea adesea folosită pe aici.
Hai!
#4 ionbuciumanCrichton 24-02-2015 11:48
Stimate domn Buciuman

Pastorii s'au demodat din cauza ca majoritatea fac parte din generatiile vechi iar cei noi nu pot face schimbari deoarece sunt prea putini si nu li se acorda posibilitatea de a'si face vocea auzita cand vor sa aduca niste schimbari in biserica. Mai e si problema ca ceea ce predica biserica s'a cam demodat si unele doctrine ar trebui schimbate, sau chiar actualizate pentru a supravietui in societatea de astazi. Haide sa nu mai punem atat de mult accentul pe Biblie sau pe 'Spiritul Profetic' pentru ca prima e o colectie de carti decisa de alte biserice pe care ceilalti au primit'o fara nici un argument impotriva, iar a doua sunt niste scrieri a unei persoane care a stiut cum sa controleze masele care o urmau si ori a plagiat alti autori ori a scris niste lucruri valabile in anii can acea persoana a trait.

Eu daca vreau sa apartin unei biserici nu vreau sa aud de 'sanctuare din Orion' sau 'judecati peste judecati' pentru ca ele nu isi au rostul. Nu vreau sa aud nici de 'decrete dominicale' deoarece eu le vad numai ca pe un mijloc de a controla mieluseii care nu vor sa cerceteze (si acum va rog sa luati o pauza 5 minute, sa va ganditi la acel decret de care tot adventismul are teama, si vedeti cat de absurda poate fi ideea).
#5 Adi T.Crichton 24-02-2015 11:50
Ah, scuze ... articolul mi se parea foarte off-road cu celelalte articole si m'a facut sa cred ca a intrat vre'un hacker pe aici
#6 pt clanul pastorilorcredulul 24-02-2015 12:04
ionbuciman a scris:


"Sigur că pe pământ avem de toate, dar hai să avem şi puţină luciditate dincolo de supărarea iraţională ..."


Frate daca ne uitam putin sub covorasul sub care biserica isi ascunde mizeriile pastorilor n-o sa mai vorbim de "suparare irationala" ci de cea intemeiata.
Suparare intemeiata mai ales ca ea,biserica,se autodeclara purtatoarea si veghetoarea moralitatii supreme.
De ce biserica prin corpul pastoral nu-si face mea culpa cind se intimpla cazuri precum cel de la Cluj.

ionbuciuman:

"
Din ce citesc eu pe aici se pare că adventomanii cred că pastorii şi pastoraţia s-au demodat, au involuat şi au început să devină o frână..-"


Nu noi credem asta ci voi prin comportamentul vostru ne-ati adus la asemenea concluzii."..." o frina a ce? intrebi,sinteti o frina in calea evangheliei prin conportamentu pe care il afisati in comunitati care numai urmasi alui Isus Hristos nu sinteti,ci mai degraba stapini pe o plantatie mostenita.Sinte ti o frina mai ales in domeniul spiritual prin faptul ca nu lasati credinciosului libertatea de a vedea evangelia cu proprii ochi si ii obligati s-o vada prin ochelarii vostrii "fumurii"


ionbuciuman:

"Dar simpla revoltă împotriva pastorilor şi a bisericii nu mi se pare suficient de intemeiată."


Voi asemenea barbatilor adevarati din VT ar tebui sa veniti imbracati "in sac si in cenusa,plingind intre tinda si altar" in fata poporului care va plateste regeste sa va pocaiti de toate nelegiuirile si "frinele" de care va faceti vinovati.
SINTETI VOI CLANUL PASTORILOR ACEI BARBATI ADEVARATI AI CREDINTEI?
#7 sparge oglinda...realistul 24-02-2015 12:38
Advnentomania este oglinda ce arata fidel tot ce se intampla in biserici, si tot ce fac pastorii.Ce vina are oglinda ca arata realitatea? Daca nu vrei sa-ti arata petele de pe tine ,o spargi,dar un s-a rezolvat problema.

Adventomania nu inventeaza probleme,ci le expune si cat se poate de delicat,SPRE INDREPTARE SI ATENTIONARE.

In biserici se face focul, si pe adventomania iese fumul,incercati sa nu mai aprindeti focul ,si se va termina si cu fumul...rezolva ti cauza si nu mai blamati efectul,fiti intelepti,macar ca fii intunericului.. .cel putin.

Credulul a fost bland la descrierea clanului pastorilor,este loc si de mai mult,dar...
#8 pt clanul pastorilor 2credulul 24-02-2015 13:01
Ce veti face voi cind in loc de o mina de oameni ce sintem acum,vor fi o masa mare de oameni care vi se va impotrivi.
CE veti face cind membrii comunitatii X va vor da in judecata pt a redeveni proprietari pe cladirea bisericii pe care ei au construit-o si intretinut-o dea lungul anilor,cind nu va vor mai da zecimea si nu va vor primi pastorul trimis de voi sa-i pastoreasca.
Ii veti excude pe toti ,veti chema autoritatile sa va pazeasca imobilul sa nu cunva vreun "necredincios exclus" sa va "pingareasca" imobilul.
Inmultiti asemenea situatii cu 10,cu 20,cu 50,cu peste 100...
CE VETI FACE?
Nu este mai bine sa incepeti sa cautati solutii viabile ,cu sinceritate impreuna cu poporul care va plateste,inca de pe acum,cit nu e prea tirziu.
Voi pastorii in virsta ar trebui sa va ginditi cit mai serios la asta pt ca e in joc pensia voastra si batrinetile voastre.
Voi pastorii in floarea virstei ginditi-va ca miine veti avea dea face cu trezirea poporului.
Voi tinerilor pastori IL mai iubiti voi pe Domnul?
#9 StagnareSpartan 24-02-2015 13:28
@ionbuciuman,

De dragul cuvintelor m-aș feri să spun că pastorii și pastorația au involuat, ci că au stagnat la un nivel de ani '50. Dar specialiștii spun că nici un organism sau instituție nu pot sta pe loc, pur și simplu nu se poate. Așa că păstrarea cu sfințenie a „moaștelor” din lada de zestre a tradițiilor adventiste se poate interpreta ca o involuție.

Eu unul nu simt în biserica mea lucruri noi de ani buni de zile; dar nu numai pastorii sunt vinovați, ci mai ales fosilele cu un singur neuron care nu știu decât două vorbe: „vechile cărări”

Orice organism care nu se dezvoltă este condamnat la moarte (metaforic vorbind) și altul mai puternic o să-i ia locul în curând.

Mă hazardez să fac o profeție: în câțiva ani de zile o să vedeți minim 5 biserici azș independente. În 10 ani de zile numărul de biserici afiliate conferințelor o să fie în procent de maxim 75% din cele de astăzi, iar încasările undeva sub 50%.

Un avertisment pentru pastori din partea cuiva care a lucrat un timp și în domeniul asigurărilor și pensiilor private: nu vă bazați pe pensia pe care credeți că o veți primi din partea bisericii. Puneți bani de-o parte, faceți o afacere pe numele nevestei, investiți în educația financiară a odraslelor voastre, contractați o pensie privată sau cumpărați-vă o căsuță la țară.
#10 pt clanul pastorilor 3credulul 24-02-2015 14:38
Primua actiune de bun simt a BAZS romana ar fi sa-si declare totala independenta fata de BAZS modiala cu sediul in SUA.
A doua ,infiintarea de comitete de reforma a organizatiei si separat de reforma a crezului.
Comitetele sa fie formate la nivelul pastorilor pe conferite pe 2 paliere de virsta,tineri(p ina in 35 ani) si batrini(peste 35 ani).
Comitete la nivelul laicilor in fiecare oras cu comunitati importante formate din membri relevanti nu yesmani.
Dupa 6 luni comitet ref organizatie si comitet ref crez la nivel conferinta format din 1/3 pastori(tineri+ batrini) si 2/3 laici non yesmani.
In final comitete pe uniune in aceleasi procente.
Toate hotaririle ultimelor comitete supuse la vot tuturor membrilor dupa o dezbatere de minimum 6 luni in comunitati.
#11 Biserica = locul unde capul omului nu mai exista ! ci doar vointa loriluminatul 24-02-2015 16:55
Se stie ca sistemele religioase prin intermediul bisericilor, sunt create pt indobitocirea maselor . Nimeni nu te vrea liber si independent de sistem . Toti vor sa te suprime ideologic, pt ati controla mintea si implicit viata. Cand intri in biserica esti ca in arestul preventiv. Ei te judeca, ei te acuza, ei iti dau sentinta :eek:

Si tot ei niste bieti „Unsi” doar cu numele, pastorasi cu dosare la securitate , curvari, hoti , mincinosi, continua sa vanda ”adevaruri” ,si sa dea verdicte pe care le mai si ridica la rang de irevocabile !

Incapabili, se pare , sau prea fricosi ca sa predice Evanghelie , preotii adventisti si nu numai nu lasa loc la alternative: ori joci in filmul lor, ori esti azvarlit ”din cer” din ordinul unor dictatori senili ce se pretind a fi ”protectori ai profetiei”.. lupi in blana de oaie, papatori de zecime adunati prin birouri de Conferinte si Uniuni de tot felul.

Credulule nu le mai da idei , ca poate se ambitioneaza sefii si le pun in practica ! ..
Chiar vrei sa ramana ei si familiile lor pe drumuri ? Ca in afara de autosuficienta intelectuala si prozelitism astia nu stiu cei munca . :lol:

Poate ar trebui sa mai vizioneze toti pastorii inca odata asta

Salutare la toti adventomanii ;-)
#12 JESUS>RELIGIONrealistul 24-02-2015 19:09
Isus nu a facut parte din religie,ba chiar a condamnat religia timpului sau cand a fost pe pamant.

Cand tanarul bogat a venit la ISUS,A FOST SFATUIT SA DUCA AVEREA LA CEI SARACI,si apoi sa-L urmeze.

Astazi religia vrea banii tai,si nu se rusineaza daca ia banii si de la cei saraci,deci face invers.

Religia cu ISUS CA PARAVAN SE VINDE CEL MAI BINE,Domnul are nevoie de banii tai.

Banii intretin religiile,daca prostii nu mai alimenteaza cu bani,orice religie dispare ca magarul in ceata...

Banul este radacina tuturor relelor,si una dintre relele care a facut milioane de victime este RELIGIA.

Eu nu asociez pe Isus cu nici-o religie de pa pamant,de fapt numele ISUS este Divin iar religia SRL de facut bani ...
#13 da pastorii mai mult incurcadaniel 24-02-2015 21:46
citez pe Ioan Buciuman
Din ce citesc eu pe aici se pare că adventomanii cred că pastorii şi pastoraţia s-au demodat, au involuat şi au început să devină o frână a ce?
Personal nu cred ca Biserica ar putea ,cel putin in viitorul apropiat,sa functioneze fara pastori.Dar asa cum ati remarcat ei au devenit intr-adevar o frana.Cel putin in biserica unde merg .datorita faptului ca pastorul era pe langa problemele reale ale bisericii ,a trebuit sa ne descurcam fara el,mai ales ca venea o data pe luna.Lucrurile se asezasera asa de bine incat atunci cand venea el mai mult incurca ,si am ajuns sa ne simtim mai bine fara el.Personal am ajuns la concluzia ca mare parte din pastori nu traiesc in lumea reala.Ei nu cunosc problemele cu care se confrunta oamenii obisnuiti,pentr u ca traiesc intr-o alta lume as putea spune.Ei nu stiu ce inseamna nesiguranta unui loc de munca,somajul,l ocuitul in chirie ,poate cu un salariu minim pe economie ,ce inseamna sa nu ai casa si cat de greu este sa ai,cat de greu este sa obtii sambata libera,sa lucrezi intr-un colectiv fiind diferit de ei,cum este sa te duci la serviciu in fiecare zi la program ,in ture,poate facand naveta distante mari ,cu transportul platit din salariu,cu mancare de acasa.Nu stiu cum este sa platesti zecimea,pentru ca majoritatea au optat sa le fie oprita din salariu,si deci au doar salariul un pic mai mic, nu cunosc sentimentul celui care are banii in mana ,sunt putini si nu stii cum sa-i imparti si trebuie sa dai a zecea parte.Lista ar putea continua.Acesti oameni traiesc in lumea lor ,diferita de cea reala si vin la biserica si predica .Despre ce credeti ca predica?Eu nu stiu,pentru ca daca nu adorm,ma gandesc la altceva.Asa ca daca imi doresc un pastor,vreau ca acesta sa fie ca mine .un om care in cursul saptamanii munceste pentru asi asigura traiul ,meseria de pastor asigurandu-i doar un venit suplimentar,car e poate sa aiba aceleasi trairi cu mine,si atunci va predica nu din carti ci din viata reala.Nu ne mai convine sa sustinem pastorii asa cum functioneaza actualul sistem.Muncim din greu pentru banii nostri si nu suntem dispusi sa platim bine niste oameni care nu fac nimic.Am facut un calcul care nu am pretentia ca este corect ,dar ca se apropie de realitate,.Am calculat cam cat costa un pastor.Adica cati bani cheltuie Conferinta cu un pastor in fiecare luna.
#14 continuaredaniel 24-02-2015 22:05
Am ajuns la concluzia ca un pastor costa in fiecare luna cam 5000 de lei,acestia reprezentand salariul ,cheltuieli cu salariul,impozi te ,CAS,Deconturi, combustibili,te lefon,etc,chelt uieli cu evenimente la care participa pastorii,intaln iri,cantonament e,excursii,.Inm ultind cu 12 luni vom observa ca un pastor ne costa cam 60.000 lei pe an.Rezultatul cheltuirii acestor bani mi se pare a fi aproape zero.Ce ar putea face un district cu banii acstia? Stimati pastori nu ne mai convine sa va platim sa nu faceti nimic.De aceea va asteptam sa va dati demisia sa traiti din sudoarea muncii voastre si pe cei care veti fi buni va vom angaja part time
#15 Un calcul estimativ...realistul 24-02-2015 23:58
Un pastor deserveste cel putin 2-3 comunitati,iar daca mergem pe cifrele calculate de daniel,salariul pastorului de cca 5000 de lei este acoperit in primul sabat din luna. Urmatoarele 3 sabate urmand sa se incaseze venitul la bugetul conferintei.

Deci angajatorul nu iese in pierdere niciodata,totul este verificat,si daca 2-3 comunitati sunt prea mici ,si incasrile la fel de mici ,atunci pastorul primeste 4-5 comunitati ca sa iasa la malai asa cum vrea conferinta.

Biserica nu se masoara in grade spirituale, ci in banii colectati la casierie.

Asa se explica faptul ca sunt promovati ca presbiteri numai cei cu bani ,oameni de afaceri controversati,d ar buni pt-ca pulseaza bani.

Prost sa fii, dolari sa ai...mamona e la putere !!!
#16 concentrareJEAN 25-02-2015 05:31
Poate ne concetram putin si incercam sa postam la topicul potrivit. Mi-e greu de tot sa urmaresc discutiile.
#17 welcome, danielSpartan 25-02-2015 05:56
Daniel,

Ai reușit să explici foarte bine diferențele dintre popor și cler. Da, e adevărat, de foarte puține ori un pastor aduce plusvaloare în bisericile pe care le păstorește.
Dar aici am un amendament de adus: foarte multe biserici asta doresc: pansamente verbale puse pe rana păcatului! Pentru că dacă s-ar ridica 20 de persoane (minim) o dată și i-ar spune să se dea jos de la amvon pentru că bate câmpii, data viitoare ori s-ar pregăti, ori și-ar face bagajele.

Există pastori pentru că există fraieri!!! Dacă nu ar exista oameni care judecă doar cu inima, imuni la realitate, pastorii ar dispărea în câțiva ani. Dar nu sunt absolviți de vină pentru că depun eforturi ca să mențină (și să crească) numărul de fraieri.

Citeam undeva că o specie de viespe înțeapă o omidă într-un anume loc, astfel încât omida paralizează, dar nu moare. Apoi viespea începe să o mănânce (de vie!!!) începând de la coadă, pentru a nu se altera.

Cam așa se întâmplă și în biserici: oamenii sunt mâncați de vii ( din pdv financiar, desigur) câte 10% în fiecare lună, iar viespile-pastor au grijă să „coaguleze” rana prin texte biblice, rugăciuni, vești misionare și predici lacrimogene.

Diferența e că omida nu mai poate scăpa, dar oamenilor le este la îndemână incredibil de multă informație încât să observe Matrixul în care au intrat.

Cei care au mai mulți neuroni, reușesc să facă asta, mai repede sau mai încet. Dar cei mai puțin adaptați vor muri cu zecimea în palmă și cu popa la cap.
#18 aici e loc de toateSpartan 25-02-2015 05:59
Pentru Jean și ceilalți:

Spuneam că o să șterg acest articol, dar văd că e nevoie și de un loc pentru off-topic. Așa că chiar intenționez să las acest articol pe post de loc în care să se poată discuta orice, pe subiecte diverse.
Așa că vă rog să vă descărcați AICI bagajul de vorbe care vă apasă, iar la articole să se discute la subiect

Mulțumiri pentru cei care vor înțelege!!
#19 calculeSpartan 25-02-2015 06:04
Pentru a face calcule corecte ar trebui să estimăm zecimea medie pe cap de membru și apoi putem avea o imagine corectă a realității. De ce spun asta: există biserici care ar putea ține 2 pastori și altele care nu au bani nici pentru un sfert.
Dar oricum ai da-o, bani există... altfel ar apărea restructurări!

Dacă aș vedea plus-valoare în urma muncii pastorului meu, nu m-ar deranja să contribui financiar la bugetul bisericii. Dar pur și simplu nu văd decât un om care doar administrează biserica ca să funcționeze în continuare și să facă trocul dorit de toți:
anestezie spirituală în schimbul unor salarii sigure și cât de cât decente.

O să scriu despre asta.
#20 stagnarea este o iluzieMaximus 25-02-2015 18:19
Citez pe Adi T.:
@ionbuciuman,

De dragul cuvintelor m-aș feri să spun că pastorii și pastorația au involuat, ci că au stagnat la un nivel de ani '50. Dar specialiștii spun că nici un organism sau instituție nu pot sta pe loc, pur și simplu nu se poate. Așa că păstrarea cu sfințenie a „moaștelor” din lada de zestre a tradițiilor adventiste se poate interpreta ca o involuție.


stim amandoi ca stagnarea este o iluzie, nimic nu stagneaza, nici macar mortu care se descompune.

pe lumea asta fie infloresti, fie te ofilesti.

apropo de organism sau organizatie, ele toate functioneaza dupa: plan, investitie, rezultate.

BAZS este in faza recoltarii rezultatelor
iar pronosticul tau e doar o consecinta a planului si investitiei facute.
#21 pastorulMaximus 25-02-2015 18:21
pastorii sunt ca femeile frumoase, putine inteligente si cu caracter.
#22 InchinareNecunoscutul 26-02-2015 05:02
https://www.facebook.com/video.php?v=316353005186738&pnref=story
#23 Zvonuri ...Mirela 26-02-2015 14:23
Auzii ca vor fi discutii privitoare la hirotonirea femeilor.
Problema ar fi cu hirotonirea, chiar si a barbatilor !
#24 ce este hirotonirea?realistul 26-02-2015 15:18
RASP;punerea mainilor pacatoase,pe niste capete seci .
Religia a infiintat zeci de ritualuri,PT-CA SA JUSTIFICE SALARIILE.

Are grija dracu sa dea de lucru la biserici,ca sa nu aibe timp de a lucra pt semeni.

Avem pastori, presbiteri, diaconi ,presedinti, tot felul de slujbasi,si in biserici este foamete de cuvant,se predica aberatii de tot felul,dar evanghelia Lui ISUS ESTE DATA UITARII!!!

Se implineste profetia,ca oamenii vor alerga de la o margine a pamantului la alta si nu vor gasi cuvantul Lui Dumnezeu

ps; nu credeam ca BAZS va implini aceasta profetie,este strigator la cer !!!
Si stiti de ce? ca Isus este tinut afara la usa !
#25 pastori o frâna puternicaOM-crestin 26-02-2015 17:10
deoarece au cunostinte temeinice si nu spun adevarul , adica schimonosesc Sfânta Evanghelie, il obscurizeaza pe Dumnezeu neâncetat, bun ex; "sperantatv" care deja imi întoarce stomacul pe dos. In rest pastori, preoti pot trai cum vor, nu ma intereseaza viata lor privata si nici "bogatia" acumulata (eu oricum nu dau un singur cent ptr culteele religioase ori partide ori ongeuri).

Strict in privinta adventismului, np-american, imi stiti parerea, nuo mai repet.. le doresc cât mai grabnica diparitie tuturor dominatiunilor americane ptr a putea renaste o autentica biserica protestanta.
#26 carne de tun pt americani !!!realistul 26-02-2015 19:07
Americanii nu au facut bun nimic niciodata pt lume, au trecut 25 de ani de la revolutie si de atunci ne mint ca vom circula liberi in SUA.

Gargara cu pioneze pt prostii care cred ca americanii ne vor noua binele, o sa mai treaca 25 de ani si tot nu ne vor ridica vizele.

Acum colac peste pupaza ,ne baga in razboi cu Rusia,ca sa isi vanda armamentul fabricat. Peste tot isi baga coada dracii acestia americani,si Europa le cade la picioare .

Toate cultele religioase au radacini in SUA,deci ne mulg de bani de sute de ani pe toate caile ,si prostii de romani raman in continuare la remorca lor.

Cum fff bine spunea Credulul,primul pas in reformarea bis azs este debarasarea de AMERICA.

Eu nu dau 1 ban pe acesti prefacuti care aprind focul,ca apoi sa le platesti sa vina sa -l stinga.

Treziti-va oameni buni la realitate !!!

ps;eu nu citesc nimic ce vine la conserva mada USA .
#27 Made in Statele Unite ale SUAJEAN 27-02-2015 05:48
Toate bisiericile izvorite de pe meleagurile hAmericane au doua lucruri in comun : un profet si un mod de colectare al donatiilor.

q.e.d.
#28 E.G.W. despre pastoriresetat 28-02-2015 22:01
Cred ca primele 5 minute descopera adevaratul caracter al pastorilor nostri.


https://www.youtube.com/watch?v=YlZbHhoyAG0&sns=fb
#29 Pocăiți și pocăință.Necunoscutul 08-03-2015 21:04
In anumite zile mai am si eu tendința asta, dar de regulă sant un om calm... Referitor la nota mea pe care toți voi, cei pocăiți, v-ați repezit să mă puneți la punct, văd că niciunul nu a băgat de seamă că am zis că admir la voi cât de bine sânteți documentați in foarte multe aspecte, ceea ce eu nici pe departe nu pot spune despre mine însumi... Oricum nu mă pot compara cu voi care precis , mulți v-ați născut in această credință . Voi vă criticați unul pe altul pentru că altul nu știe cuantica cum o ști tu.(un exemplu) Eu urmăresc de f mult timp ce postați, fără să intervin, dat fiind ca subiectele voastre pe mine m-ar lăsa repetent.
Până acum vre-o 8 ani nici nu pusesem mâna pe vre-o biblie, si doar pentru că îmi însoțeam soția la biserică, am fost botezat mai mult cu forța; nu inseamnă că am schimbat prea mult în viața mea, pentru că dacă nu beam, nu fumam si nu curveam, se chema ca pot fi membru ,
deci, pocăit. Revenind la oile noastre, dacă eu vă admir pe voi pentru punctele voastre forte, de ce voi nu o puteți face in ceea ce mă privește? Sânteți mai răi decât cei din lume, aveți in voi atâta răutate,minciun ă , ură și invidie cât nu poate fi in o mie de nepocăiți. Si nu mă refer doar la voi adventomanii.

Va doresc la toti o zi plăcută in care sa respectați si ziua mamelor.
#30 O lecție!Spartan 09-03-2015 06:29
Necunoscutule,

Mulțam pentru lecție avem nevoie de așa ceva! Cel puțin unii dintre noi.
#31 rai raiMaximus 09-03-2015 22:38
Necunoscutule pacat ca NU bei, ti-as fi dat o bere ca semn ca iti accept mustrarea.

Citat:
pentru că dacă nu beam, nu fumam si nu curveam, se chema ca pot fi membru ,
...mai ales sa nu gandesti...
#32 Beniamin , Cine mai crede in "rai"???Necunoscutul 09-03-2015 22:56
Ai dreptate cu ganditul...cu ce sa mai gandim, daca ne-au spalat creierele de tot?

Referitor la bautura, imi place DOAR palinca adevarata pe care o savurez doar cand vin prin Romania..aici fratii advntisti beau doar bauturi autohtone americane...iar vinul cu "paharul adventist" care are 1 litru...:) Voi,in Romania ce beti? Ca niste fratiori adevtisti de pe la Pitesti serveau doar tuica facuta de ei...FRUNTEA. :)
#33 EroareNecunoscutul 09-03-2015 23:24
Sory, nota mea se referea la Maximus nu Beniamin..cu toate ca intrebarile sant valabile pentru toti... :lol:
#34 Betia din biserica azs...realistul 10-03-2015 01:39
Daca stau si ma gandesc putin ,betia puterii,a rautatii,a barfei,a ambitiei sa fii cel dintatai,calcan d si pe cadavre,este mult mai periculoasa si daunatoare decat a-i bea un pahar de vin.

Dar cum noi strecuram tantarul,si inghitim camila,se poate orice. Nu am vazut si nu am auzit ca cineva sa fie exclus pe motivul ca este beat de rautate,dar daca bea o bere este un pericol si este imediat exclus.

Nu consum alcool si nu incurajez la betie pe cineva,dar ce ne iese din gura spurca pe om,si nu ce intra in gura,care apoi merge la hazna.
#35 plictiseala...JEAN 11-03-2015 03:10
Subiecte sforaitoare, stergere de cont....abia abia ajungem la 100 comentarii la articol.

Asa se executa ordinea si disciplina in bisierica....su biecte frumos adormitoare si excluderi.


Comparatia nu are nimic personal cu nimeni.....e doar o observatie
#36 MomentumNecunoscutul 13-03-2015 16:59
Sânteți epuizati . Nimic nou sub soare? Va doresc odihna plăcuta!!! Sper sa reveniți cu bateriile recharged sa va puteți desfășura toate"calitățil e" creștinești aci pe pagina lui Adrian care s-a hotărât să nu vă mai hrănească ...
#37 Perpetuum mobileMaximus 14-03-2015 02:27
Citez pe Necunoscutul:
Voi,in Romania ce beti?


la si sarasie lucii ii pia cilea, biem di tati
nu dai un paharutz cu mini? stanga unu, dreapta nu-i :)

http://www.timesnewroman.ro/monden/vaslui-mai-e-o-luna-pana-la-inundatii-dar-birturile-sunt-deja-rezervate-in-proportie-de-80
#38 OriginiNecunoscutul 14-03-2015 04:49
Maximus a postat :

la si sarasie lucii ii pia cilea, biem di tati
nu dai un paharutz cu mini? stanga unu, dreapta nu-i :)

http://www.timesnewroman.ro/monden/vaslui-mai-e-o-luna-pana-la-inundatii-dar-birturile-sunt-deja-rezervate-in-proportie-de-80
---------

Acum ne-ai convins pe toți ca ai strămoșii printre maimuțe..oricum niciodata nu vei putea sa-l copii pe Adrian T...
#39 :)Maximus 14-03-2015 11:09
hehe, chiar am stramosi printre maimute
erectus, sapiens,..,chia r si viermele plat.

daca gluma mi-a fost nereusita, puteai sa dai una mai buna

mda, se pare ca am fost tare naiv, sa cred ca puteam servi un pahar impreuna...

ramanem necunoscuti,.., e mai intelept
scuze ca te-am bagat in seama

Citat:
Sânteți mai răi decât cei din lume, aveți in voi atâta răutate,minciun ă , ură și invidie cât nu poate fi in o mie de nepocăiți. Si nu mă refer doar la voi adventomanii.
#40 Marea și mica minciună!Spartan 18-03-2015 05:20
Vă recomand un text al lui EC pentru a înțelege viitoarea strategie a bisericii:
oxigen2.net/2015/03/17/de-la-marea-lupta-la-mein-kampf/
#41 ?!!?!?!?JEAN 19-03-2015 03:08
Citez pe Adi T.:
Vă recomand un text al lui EC pentru a înțelege viitoarea strategie a bisericii:
oxigen2.net/2015/03/17/de-la-marea-lupta-la-mein-kampf/



Nu pricep ce are de explicat Ayatolahul unora care deja l-au etichetat?

La comentarii Ianis face o mica eroare punind in "aceeasi oala" Amicusul cu licuricii,explo datorii, pathfinderii.
#42 neaparatJEAN 21-03-2015 02:37
neaparat trebuie sa avem o masuratoare a botezurilor. La fel cum se foloseste google Analytic pt evidenta activitatii pe website-uri, tot asa trebuie o "scula" ca sa tina socoteala la ....botezuri...

afirmativ.com/2015/03/19/mark-finleyin-nicaragua-evanghelizarea-nu-este-un-eveniment-ci-un-mod-de-viatagalerie-foto/

You have no rights to post comments